sobota, 14 listopada 2015

Purles 119 - Odnawiający krem eksfoliujący



Jesień za oknem, pochmurne dni są dla nas codziennością, dlatego też warto zadbać o swoją cerę i zainwestować w produkty, których nie moglibyśmy używać latem, ze względu na wysoką temperaturę. Przychodzę do Was z produktem firmy Purles, który łączy w sobie działanie czterech kwasów.




Purles jest marką profesjonalną, stworzoną do użytku wyłącznie w salonach urody i klinikach. Posiada również produkty do użytku domowego, jednak nie możemy kupić ich w zwykłej drogerii- jedynie w salonach beauty, które posiadają zabiegi Purles w zwojej ofercie.

Pracowałam na marce Purles w klinice, wykonywalam zabiegi eksfoliacji kwasami, dopełniałam je różnymi maskami kremowymi, pudrowymi, kończyłam zabiegi kremem na zakończenie marki Purles. Obserwowałam efekty na klientkach, które były zaskakujące, wyciszenie cery suchej, atopowej z czynnymi stanami ropnymi było sporym wyzwaniem, ale dałam radę- dzięki odpowiednio dobranej kuracji i składnikom czynnym w zastosowanych produktach.


Kurację zabiegową eksfoliacji kwasami zawsze wzmacniałam odpowiednią kuracją domową, aby efekty były satysfakcjonujące i widoczne jak najszybciej :)

A dzisiaj pokażę Wam jeden z takich produktów, jest to odnawiający krem eksfoliujący, który stosowany po zabiegach- wspomaga likwidację problemów skórnych, ale też stosowany sam jako pielęgnacja domowa, daje widoczne efekty.

Co o produkcie pisze producent?

"Rewolucyjny preparat do codziennej pielęgnacji o działaniu złuszczająco-biostymulującym. Odpowiedni dla każdego typu cery. Synergiczne działanie czterech kwasów AHA (glikolowego, migdałowego, cytrynowego oraz mlekowego) sprzyja delikatnej eksfoliacji, oczyszcza i rozjaśnia. Podnosi poziom glikozaminoglikanów, zapewniając odpowiednie nawodnienie głębszych warstw skóry. Dzięki pobudzeniu syntezy kolagenu i elastyny, wyraźnie zmniejsza objawy starzenia się skóry, wygładzając zmarszczki, przywracając jędrność i promienny wygląd cerze. Lekka, żelowa konsystencja kremu szybko się wchłania, pozostawiając skórę aksamitnie miękką w dotyku."

Skład kosmetyku:





Aqua

Glycolic Acid - kwas glikolowy, ma działanie nawilżające, złuszczające, przyspiesza regenerację skóry. Spłyca i rozjaśnia blizny i przebarwienia, usuwa zaskórniki.

Mandelic Acid - kwas migdałowy, stosowany jest w przypadku łojotoku, trądziku młodzieńczego, przebarwień i plam pozapalnych i także w celu odmłodzenia skóry.


Citric Acid - kwas cytrynowy, najlepszy w walce z przebarwieniami! Pięknie rozjasnia skórę, sama jestem zakochana w tym kwasie :)

Lactic Acid - kwas mlekowy, substancja nawilżająca, mająca zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, zmiękcza warstwę rogową, złuszcza zrogowaciały naskórek.

Tocopheryl Acetate - estrowa pochodna witaminy E, bardziej stabilna, o większej trwałości przy ekspozycji wobec temperatury i tlenu.

Tocopherol - witamina E, jest rozpuszczalna w tłuszczach.


Produkt- ocena wizualna:







Krem znajduje się w szklanym pojemniku, przyznam że estetycznym i poręcznym, posiada pompkę, która odmierza odpowiednią ilość produktu do zaaplikowania. Nie zacina się, nie wydaje za dużo produktu, dzięki czemu krem jest wydajny i starczy na minimum dwa miesiące regularnego stosowania każdego dnia, wieczorem. 

Cena: 98 zł

Moja opinia o produkcie:

Stosuję od dwóch tygodni (widać już ubytek produktu na zdjęciach) i jestem bardzo zadowolona. Moja skóra ma tendencje do czerwienienia się, jest płytko unaczyniona a produkt- dzięki obecności kwasu cytrynowego, świetnie z tym walczy. Pozbyłam się niezwykle męczących zaskórników na nosie i czole, nie pojawiają się nowe niespodzianki na twarzy. Dzięki temu podkład, który aplikuję rano, nie waży się a klientki pytają: "jak Pani to robi, że ma Pani twarz jak baletnica, taką jasną i promienną, bez żadnej skazy?" 
No własnie tak :)










4 komentarze:

  1. Ja właśnie skończyłam 120 i jestem zachwycona rezultatem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam próbkę 119 i 120, sama nie wiem który lepszy. Czy ktoś ma porównanie albo wiedzę i mógłby opisać różnice?

    OdpowiedzUsuń

Motywujesz :)